Autor: Tomasz Bury
Liczba stron: 127
Okładka: brak danych
Rok wydania: 2015
Seria wydawnicza: brak danych
Informacja dostępna w serwisie od: 12.02.2015 (3570 dni)
Produkt był oglądany: 5216 razy
Przeczytaj: 1 opinii o Tomasz Bury 262 strategie marketingowe data najnowszej opinii: 22.03.2015 Dodaj swoją opinię
Tomasz Bury 262 strategie marketingowe nie ma żadnych komentarzy. Aby dodać swoją uwagę do opinii innych lub zadać pytanie dotyczące produktu, dodaj własny komentarz
Opis produktu:
W książce znajdziesz opis 262 skutecznych pomysłów na pokonanie konkurencji i zwiększenie sprzedaży. Większość z nich możesz zrealizować wyłącznie dzięki własnemu zaangażowaniu i pracy bez korzystania z budżetu.
Udowodnię Ci, że nie potrzebujesz pieniędzy, aby skutecznie reklamować własną firmę. Niezbędna jest wyłącznie Twoja gotowość do działania i determinacja w dążeniu do celu.
Do książki dołączone są publikacje:
- Raport opisujący zachowania współczesnych konsumentów oparty o badania ankietowe na grupie 1674 osób.
- 50 porad dotyczących optymalizowania i pozycjonowania strony www w wyszukiwarce
- 100 pomysłów na posty, które będą zachęcały użytkowników FB do działania
- 50 pomysłów a artykuły, które będą ciekawe dla czytelników Twojego firmowego bloga
- Listę 150 serwisów internetowych, na których warto umieścić link do swojej strony www aby zwiększyć jej pozycję w wyszukiwarkach
Autor: Marek(gość)/senior.pl | Posiada/korzysta z tego produktu: miesiąc
Data napisania opinii: 12.03.2015 | Czy oceniający poleca ten produkt? TAK
Zalety produktu:
- Dużo ciekawych pomysłów na reklamę.
Wady produktu:
- Opłaca się kupić wersje elektroniczną. Drukowana wychodzi trochę drogo.
Opinia o produkcie:
Polecam! Znałem kilkanaście z tych metod. Część z nich stosowałem nawet nieświadomie. Pozostałe ponad 200 było dla mnie całkowitą nowością. Niektóre pomysły na prawdę mnie zaskoczyły. Jestem zadowolony.