Nie polecam nikomu i myślę, że pozytywne opinie o tym produkcie są zamieszczane przez pracowników Insertu. Nie wierzę, że ktoś może polecić ...
więcej »
Insert Gestor GT Sfera nie ma żadnych komentarzy. Aby dodać swoją uwagę do opinii innych lub zadać pytanie dotyczące produktu, dodaj własny komentarz
Opis produktu:
Wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o mechanizm pozwalający na dowolną rozbudowę programu i dostosowanie go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa.
Gestor GT Sfera pomaga zarządzać bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Ułatwia planowanie i realizację kampanii marketingowych ściśle dostosowanych do odpowiednich grup odbiorców. Zapewnia lepszą opiekę nad klientami i większą efektywność pracy.
Podstawowe możliwości Gestora GT Sfera:
# szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
# planowanie i rejestrowanie w systemie działań, takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
# łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
# kalendarz pokazujący...
Wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o mechanizm pozwalający na dowolną rozbudowę programu i dostosowanie go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa.
Gestor GT Sfera pomaga zarządzać bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Ułatwia planowanie i realizację kampanii marketingowych ściśle dostosowanych do odpowiednich grup odbiorców. Zapewnia lepszą opiekę nad klientami i większą efektywność pracy.
Podstawowe możliwości Gestora GT Sfera:
# szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
# planowanie i rejestrowanie w systemie działań, takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
# łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
# kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
# wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
# dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
# możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
# liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
# możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
# powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
# biblioteka dokumentów;
# schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
# obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
# wygodny system notatek;
# strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
# możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
# praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Autor: Sławomir9(gość)/senior.pl | Posiada/korzysta z tego produktu: 3 miesiące
Data napisania opinii: 25.02.2016 | Czy oceniający poleca ten produkt? NIE
Zalety produktu:
- Idealny jako notatnik relacji z klientami
Wady produktu:
- Dużo błędów, nielogiczny i nie działający moduł ofertowania - brak możliwości jego wykorzystania do wydruków.
Opinia o produkcie:
opinia raczej negatywna, ze względu na błędne i niedziałające moduły ofertowania (bzdurne wydruki) Jako notatnik relacji z klientami to możemy wykorzystać dowolny edytor. Błędny zakup - problemy ze zwrotem