Autor: Judi James
Liczba stron: 256
Okładka: miękka (broszurowa)
Rok wydania: brak danych
Seria wydawnicza: brak danych
Informacja dostępna w serwisie od: 07.09.2009 (5554 dni)
Produkt był oglądany: 2888 razy
Wydawnictwo Amber Judi James, Mowa ciała w pracy nie posiada jeszcze żadnej opinii. Dodaj swoją opinię
Wydawnictwo Amber Judi James, Mowa ciała w pracy nie ma żadnych komentarzy. Aby dodać swoją uwagę do opinii innych lub zadać pytanie dotyczące produktu, dodaj własny komentarz
Opis produktu:
Jak kształtować własny wizerunek i odczytywać sygnały mowy ciała innych, by wzbudzić szacunek i skutecznie porozumiewać się z współpracownikami
To, co robimy, ma niemniejsze znaczenie niż to, co mówimy. Język gestów zawiera komunikaty - przejrzyste dla tych, którzy umieją je odczytać. W pracy codziennie nadajemy pozawerbalne sygnały i obieramy je - od szefa, kolegów, klientów. Ten poradnik odsłania sposoby na sukces zawodowy, z reguły pomijane w podręcznikach!
* Jak robić najlepsze pierwsze wrażenie
* Jak nie dopuszczać, by zdradzały cię "przecieki" - stukanie palcami, zabawa długopisem czy biżuterią
* Jak pilnować "wygaszacza ekranu" na swojej twarzy
* Jak udoskonalać sylwetkę i korygować chód
* Jak panować nad gestykulacją
* Jak rozpoznawać u innych najpowszechniejsze pozy i sygnały ostrzegawcze
Przykłady konkretnych sytuacji - spotkań, rozmów kwalifikacyjnych, zebrań, konferencji, prezentacji...
Jak kształtować własny wizerunek i odczytywać sygnały mowy ciała innych, by wzbudzić szacunek i skutecznie porozumiewać się z współpracownikami
To, co robimy, ma niemniejsze znaczenie niż to, co mówimy. Język gestów zawiera komunikaty - przejrzyste dla tych, którzy umieją je odczytać. W pracy codziennie nadajemy pozawerbalne sygnały i obieramy je - od szefa, kolegów, klientów. Ten poradnik odsłania sposoby na sukces zawodowy, z reguły pomijane w podręcznikach!
* Jak robić najlepsze pierwsze wrażenie
* Jak nie dopuszczać, by zdradzały cię "przecieki" - stukanie palcami, zabawa długopisem czy biżuterią
* Jak pilnować "wygaszacza ekranu" na swojej twarzy
* Jak udoskonalać sylwetkę i korygować chód
* Jak panować nad gestykulacją
* Jak rozpoznawać u innych najpowszechniejsze pozy i sygnały ostrzegawcze
Przykłady konkretnych sytuacji - spotkań, rozmów kwalifikacyjnych, zebrań, konferencji, prezentacji, rozmów z klientem, oficjalnych przyjęć.