Perline Wanna prostokątna Supero 150 x 70 cm - komentarze, uwagi, pytania
01.09.2011
AK(gość)/senior.pl
witam
a robi się tak:
1. na piśmie składasz reklamację - oczywiście ważne jest potwierdzenie z datą otrzymania
2. w reklamacji piszesz czego oczekujesz - np wymiany, zwrotu kasy, nawet z kosztami pracowników - masz do tego prawo
3. JEŻELI SPRZEDAWCA NIE ODPOWIE W FORMIE PISEMNEJ DO 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA REKLAMACJI - MASZ PRAWO DO SWOICH OCZEKIWAŃ ZAWARTYCH W REKLAMACJI NAWET TYCH WYMYŚLONYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wanna supero koło odradzam gorąco. mam takową i niestety, wygląd ładny ale pod kartonem( opakowaniem) producent zakryl defekt. zgłosiłam sprawe, po 2 tygodniach pan z serwisu zadzwonil w celu potwierdzenia numeru i poinformować że w ciagu kolejnych 2 tygodni ktoś sie ze mną skontaktuje. od 4 tygodni kąpiemy się u znajomnych, łazienka w rozsypce, ekipie trzeba było zapłcić, a remont czeka jak ktoś z serwisu się pojawi i załata dziurę