Mówiąc krótko-sequel o wiele lepszy od podstawy. Gramy frakcją Angmaru, a zlikwidować mamy ludzi. Czyli stara śpiewka. Fajnie opracowane to to, ...
więcej »
No w sumie cholera nie ma się do czego przyczepić. Sequel jedynki przy której spędziłem dobrych kilkanaście wieczorków, jak zwykle ten klimat...
więcej »
Informacja dostępna w serwisie od: 08.06.2008 (6010 dni)
Produkt był oglądany: 3625 razy
Monte Cristo 1944: Bitwa o Ardeny nie posiada jeszcze żadnej opinii. Dodaj swoją opinię
Monte Cristo 1944: Bitwa o Ardeny nie ma żadnych komentarzy. Aby dodać swoją uwagę do opinii innych lub zadać pytanie dotyczące produktu, dodaj własny komentarz
Opis produktu:
Kontynuacja znakomitych gier taktycznych czasu rzeczywistego: Desert Rats vs. Afrika Korps i D-Day.
1944: Bitwa w Ardenach jest trzecią grą w serii, używającą (ciągle udoskonalanego) engine'u firmy Digital Reality. Podobnie jak poprzednie gry, łączy w sobie znakomitą grywalnośc i efektowność z dokładnym odwzorowaniem realiów i faktów historycznych.
1944: Bitwa w Ardenach zawiera 20 nowych misji dla pojedynczego gracza, składających się z bitew prowadzonych po stronie każdej z armii biorącej udział w tamtych działaniach. Mapy każdego poziomu (bitwy) zostały zaprojektowane zgodnie z historycznymi informacjami na ich temat, na podstawie autentycznych map strategicznych, danych geograficznych i zdjęć z samych bitew. Podobnie, przy tworzeniu 10 map do gry sieciowej, zachowano pełną zgodność z danymi na temat konkretnych działań wojskowych.
Dodatkowo gra zawiera kilka cech niedostępnych do tej pory w tej serii. Przedstawione w grze działania...
Kontynuacja znakomitych gier taktycznych czasu rzeczywistego: Desert Rats vs. Afrika Korps i D-Day.
1944: Bitwa w Ardenach jest trzecią grą w serii, używającą (ciągle udoskonalanego) engine'u firmy Digital Reality. Podobnie jak poprzednie gry, łączy w sobie znakomitą grywalnośc i efektowność z dokładnym odwzorowaniem realiów i faktów historycznych.
1944: Bitwa w Ardenach zawiera 20 nowych misji dla pojedynczego gracza, składających się z bitew prowadzonych po stronie każdej z armii biorącej udział w tamtych działaniach. Mapy każdego poziomu (bitwy) zostały zaprojektowane zgodnie z historycznymi informacjami na ich temat, na podstawie autentycznych map strategicznych, danych geograficznych i zdjęć z samych bitew. Podobnie, przy tworzeniu 10 map do gry sieciowej, zachowano pełną zgodność z danymi na temat konkretnych działań wojskowych.
Dodatkowo gra zawiera kilka cech niedostępnych do tej pory w tej serii. Przedstawione w grze działania wojenne odbywały się zimą, tak więc twórcy gry musieli wziąć pod uwagę wpływ zimowych warunków na takie elementy jak chociażby prędkość poruszania się piechoty i pojazdów. W grze pojawia się również 15 nowych jednostek, których nie było w poprzednich grach serii.
Cechy gry:
* 3 kampanie oraz 20 misji dla pojedynczego gracza pozwalają dowodzić siłom Aliantów i państw Osi w niektórych z najsłynniejszych bitem II Wojny Światowej.
* 10 map w 3 różnych trybach gry sieciowej do gry w sieci LAN i Internecie (wspierane przez Gamespy).
* Strategia czasu rzeczywistego (RTS) w pełni w 3D, z realistycznymi efektami graficznymi i dźwiękowymi, pozwalającymi jeszcze lepiej wczuć się w historyczną atmosferę gry.
* 15 nowych jednostek i broni (Nebelwerfer, SDK FZ 251, Jagdpanther...)
* W sumie ponad 85 różnych jednostek, każda z własnymi cechami i umiejętnościami (strzelcy, artyleria, czołgi, wsparcie lotnicze...).
* Zimowe warunki: pełne śniegu krajobrazy, całkowicie nowe siatki i tekstury roślinności, nowe tekstury wszystkich jednostek piechoty i pojazdów.
* Stres został uwzględniony jako jeden z taktycznych aspektów działań wojennych: zarządzaniu armią, przygotowaniach do bitew, różnych rodzai działań taktycznych i realizmu samej walki.
* Pauza: w każdym momencie gry możesz zatrzymać czas, przemyśleć jeszcze raz taktykę i wydać tak dużo kolejnych rozkazów dla każdej z jednostek, jak tylko chcesz.